בעקבות ההסתה ב'הארץ': גופשטיין הגיש תלונה למשטרה

דוד לזר 3 Comment on בעקבות ההסתה ב'הארץ': גופשטיין הגיש תלונה למשטרה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בהמשך לפרסום אמש ב'קול חי' כי עיתון 'הארץ' מסית לכאורה לרצח, פעיל הימין הקיצוני מנכ"ל 'להב"ה' בנצי גופשטיין הגיש היום (חמישי) תלונה למשטרה נגד 'הארץ' ונגד ניסן שור שפרסם אמש מאמר שכאמור מסית לרצח.

'הארץ' מסית לרצח: "בחלומותי אנחנו מקימים מיליציה של אשכנזים ממושקפים"

במאמר המדובר כתב שור כי "בחלומותי אנחנו מקימים מיליציה. חבורה של אשכנזים ממושקפים עם בקבוקי וויסקי ומחבטי בייסבול, שיוצאת לרחובות ומחפשת את בנצי גופשטיין וחברי ארגון להב״ה כדי לכלות בהם את זעמה".

בנצי גופשטיין אמר היום כי "אם אני הייתי כותב את אותם הדברים כנגד ערבים או שמאלנים, הייתי נעצר באותו רגע, אבל לשמאל מותר להסית ולקרוא לאלימות מפורשת. אני קורא ליועץ המשפטי לחקור ולעצור את כותב המאמר ולסגור את עיתון הארץ המהווה כר להסתה הקיצונית".

אמש פרסם גופשטיין את המאמר וכתב: "הסתה לרצח. בחסות עיתון הארץ. אבל להם הכל מותר".

פרקליטו עו"ד איתמר בן גביר מסר בתגובה כי "אין ספק כי ההסתה של אתר הארץ שוברת שיאים בכל פעם מחדש. כאשר מדיניות הפרקליטות מפלה ונוקטת באמצעים רק נגד אנשי ימין אין פלא שאתר הארץ ואנשי השמאל מרשים לעצמם לחזור ולהסית בידיעה שלא יינקט נגדם אף צעד", לדברי בן גביר, "הגיע הזמן שבפרקליטות ישתמשו באותם אמצעים נגד אנשי שמאל לפחות כמו שמשתמשים כנגד אנשי ימין".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    מי שהקים את אוניברסיטת תל אביב על שטחי הכפר הערבי שייח מוניס וצועק שם "די לכיבוש", בשבילו, לקרוא לרצח ובמקביל לזעוק "דיי לאלימות ולהסתה" היא כבר צביעות של מה בכך.

  2. 2

    השופטים הםרקליטות והמשטרה
    רובם שמלאנים ולכן שולטים במדינה

  3. 1

    בנצי שלום
    לכאורה שתנהג כך: תכתוב גם אתה או עו"ד שלך את אותם מילים בעתון ידיעות או מקור ראשון ודומים להם. ונראה אם היועץ המשפטי יתערב. אם לא יתערב הכל בסדר ואז תקח את המקלות שהכתב שם מציע ותחבוט בכתב כי זה לא נקרא אלימות הבנת את זה או שתחבוט בראש היועץ ואז יבין אם זה אלימות או לא. ככה עשה אליעזר בסדום. שפתחו לאליעזר עבד אברהם את הראש תבע את הפוגע בבית דין ושם השופט אמר לו שעל אליעזר לשלם חצי זוז על הקזת דם אז אליעזר פתח את הראש של השופט ואמר לו שהוא ישלם במקומו לפוגע. ככה מבינים בשלטון של סדום.